Sådan sikrer du dig at komme bedst i mål med din erhvervsflytning

Sådan sikrer du dig at komme bedst i mål med din erhvervsflytning
Indholdsfortegnelse

Går din virksomhed med overvejelser om at flytte til nye lokaler eller står I allerede overfor en kommende erhvervsflytning? Måske I er vokset ud af jeres nuværende lokaler eller har mødt andre behov og ønsker i jeres forretning, der kræver nye græsgange og andre omgivelser? Uanset årsagen til, at I står overfor en kommende erhvervsflytning, er der flere vigtige forhold at tage i betragtning, inden I rammer datoen for udleveringen af jeres nye lokaler og flyttemændene banker på døren.  

I denne artikel kan du blive meget klogere på, hvad du skal sikre dig, for t din virksomhed kommer bedst i mål med jeres kommende erhvervsflytning.

 

Få hjælp til din erhvervsflytning fra en specialiseret rådgiver 

Alle kan forestå en flytning igennem. Men vil du undgå at tabe massevis af driftstimer, fordi du og din kollager skal investere meget kostbar tid i forbindelse med planlægning, koordinering og eksekvering kan det være en rigtig god idé at hyre en virksomhed, der er specialiseret indenfor rådgivning, planlægning og eksekvering af erhvervsflytning. En specialiseret virksomhed inden for netop dette område ved nøjagtigt, hvilke forhold der er væsentlige at have in mente i forbindelse med en erhvervsflytning og står for alt planlægning, koordinering og eksekvering, så du i stedet fortsat kan fokusere på dine kerneopgaver i forretningen. På den måde sikrer du dig, at du optimerer din tid til fulde og undgår at vigtige driftstimer går til spilde. 

 

Slip for de uforudsete aspekter   

Du kender det måske, hvis du har prøvet at flytte privat. Der er mange uforudsete aspekter, og det kan være yderst hårdt arbejde at klare det selv - både i form at selve eksekveringen, men i lige så høj grad den planlægning, koordinering og nedpakning det kræver før det endelige arbejde kan udføres. 

Forestil dig da, at du skal gøre dette for din virksomhed, der måske har langt flere kvadratmeter end din private bolig. Tanken om en erhvervsflytning kan formentlig gøre mange meget trætte. Det er netop derfor, at det kan være af stor betydning at få hjælp til dine forestpende erhvervsflytning af en specialiseret virksomhed, der ved hvad de gør, og som har optimeret deres processer, så de foregår på bedst mulig vis - for netop din virksomhed. 

 

Lad din erhvervsflytning foregå over én weekend

Med en professionel flyttevirksomhed som sparringspartner og rådgiver kan det for mange virksomheder være muligt at foretage en erhvervsflytning over blot én weekend. Rent praktisk betyder det, at dine medarbejdere fredag kan tage på weekend som de plejer. Herefter påbegynder nedpakningen, flytningen og genetableringen på den nye adresse - således, at dine medarbejdere mandag kan møde ind til en fuldt funktionsdygtig arbejdsplads - blot på en ny adresse. Således behøver en erhvervsflytning ikke gå ud over dine medarbejders vigtige arbejdsopgaver og I kan dermed opretholde jeres arbejde, som I plejer.        
 

Kategori

Har du selv prøvet denne opskrift?

Vi elsker, når du deler dine resultater med os! Nævn os med tagget @GastroFun.dk på dine billeder på Instagram, så vi kan se, hvordan det gik.

Du kan også bruge tagget #gastrofundk.


Har du spørgsmål eller kommentarer til opskriften?

Skriv en kommentar nedenfor - eller find os på Instagram eller Facebook.


Sociale medier